Update
Meet the team - Morris
Bij Fourdesign werkt een team van gepassioneerde professionals, elk met hun eigen expertise en achtergrond. Dagelijks zetten zij zich in voor uitdagende projecten. Vandaag stellen we je voor aan Morris, Lead Designer bij Fourdesign. Met bijna 15 jaar ervaring deelt hij zijn visie en aanpak binnen het ontwerpteam.
De Fourdesign cultuur
“De sfeer binnen Fourdesign is uniek. Elk van ons is in zijn/haar vakgebied zeer bekwaam en professioneel. We willen altijd het onderste uit de kan halen en blijven ons constant uitdagen om voor betere resultaten te gaan. Maar onderling is het contact erg informeel en gezellig. We lachen wat af en houden allemaal van een geintje. We hebben heel veel inside jokes, maar die leer je vanzelf kennen als je hier een aantal weken…. of maanden werkt.”
Groei en ontwikkeling
“Door de jaren heen heb ik me goed kunnen ontwikkeling, zoals ik eerder al aangaf ben ik hier begonnen als stagiair. Hier ben ik goed geholpen en hebben mijn collega’s mij laten zien hoe het er professioneel aan toe gaat. Inmiddels ben ik zelf degene die (nieuwe) collega’s helpt en wegwijs maakt hoe wij te werk gaan, wat ik erg leuk vind. Je hebt bij Fourdesign genoeg mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen, zo kun je cursussen volgen, zijn we allemaal niet te beroerd om elkaar te helpen om tot de beste resultaten te komen en vinden we het fijn om onszelf constant te verbeteren en uit te dagen.”
Impact van het werk
“De mooiste projecten vind ik de projecten die niet alleen visueel mooi eruitzien maar echt de klantvraag oplossen en waar we de klant ook écht verbazen met een eindproduct dat nog beter is dan dat ze hadden gedroomd. Dat is ook waar we met Fourdesign op sturen, Impact driven branding noemen wij dat. Het mooie van deze projecten is dat elke collega ingezet wordt en we echt als één groot team de successen kunnen vieren.”
Samenvattend
“Enfin, als je bij Fourdesign komt werken kun je rekenen op veel gezelligheid met een informele werksfeer, maar ook dat je echt van betekenis bent om de meest impactvolle merken tot leven te laten komen.”